Pentru a răspunde acestor provocări Philips Lighting a creat sistemul Dynamic window, care permite ca vitrina unui magazin să fie iluminată dinamic printr-un sistem de control gândit special pentru astfel de aplicaţii. Vitrina este elementul care atrage prima dată atenţia clientilor şi îi convinge să intre în magazin şi să descopere produsele. Pentru ca prima „întâlnire” cu clientul să fie una cât mai de impact, vitrina ar trebui să trezească interesul potenţialilor clienţi, dar în acelaşi timp să reflecte cât mai bine identitatea magazinului.
Upside
Descoperiţi cum reuşeşte gama MASTERColour CDM Evolution să revigoreze eleganţa spaţiilor de vânzare
Reprezentanţa Laurel
Aflaţi cum reuşeşte Laurèl să folosească proiectarea sistemelor de iluminat de interior pentru a transmite un mesaj de marcă unic.
Harrods
Aflaţi cum sporeşte Harrods strălucirea propriului magazin cu ajutorul iluminatului economic pentru magazine
Magazinele Bizuu
Aflaţi cum au reuşit magazinele Bizuu să transforme cumpărăturile într-o activitate confortabilă şi plăcută pentru clienţi cu ajutorul iluminatului pentru magazine
House of Fraser
Aflaţi cum a reuşit lumina să îmbunătăţească experienţa de cumpărare la House of Fraser
SuperTrash
Aflaţi cum soluţiile de iluminat pentru magazine aduc eleganţa în magazinele SuperTrash