Trimitem risipa
de energie la culcare
mult mai atrăgător datorită acestui sistem de iluminat şi, în acelaşi timp, economisesc bani şi sunt ecologic."
- Bart Meekers, Proprietar, Sleepy, Genk
Fiind lider în tehnologia produselor pentru somn, Sleepy înţelege importanţa luminii. Bart Meekers, proprietarul sucursalei din Genk, considera iluminatul inovator o modalitate de a reduce costurile de operare a magazinului. Iluminatul de la Philips suna promiţător. Pe lângă faptul că promovează imaginea Sleepy privind sustenabilitatea, iluminatul economic care generează o cantitate minimă de căldură reduce şi costurile generate de sistemul de aer condiţionat.
Totuşi, reducerea costurilor cu electricitatea nu era singura provocare. Meekers dorea să creeze şi ambianţa potrivită pentru magazinul său, cu o lumină caldă şi uniformă care să confere aspectul şi senzaţia specifice Sleepy. Ferestrele magazinului aveau o importanţă aparte: „Ele creează această primă impresie”, a afirmat Meekers. „Pentru că magazinul meu se află pe o arteră aglomerată, trebuie să atrag atenţia rapid – trebuie să înving lumina naturală, pentru ca vitrinele mele să fie vizibile de la distanţă”.
Pentru iluminatul general, întregul showroom (900 m²) a fost dotat cu becuri 35W MASTERColour CDM-T Elite care emit o lumină de o calitate superioară şi au o durată de viaţă foarte mare. Creează o ambianţă caldă, plăcută care încurajează clienţii să petreacă mai mult timp în showroom. Pentru a atrage şi mai mult atenţia, vitrinele au fost echipate cu lămpi 70W MASTERColour CDM-T Elite, în timp ce lămpile economice MASTER LED creează o strălucire mulţumitoare pe timpul nopţii.
Lămpile MASTERColour CDM-T Elite au dat un suflu nou magazinului datorită luminii albe scânteietoare şi redării excelente a culorii care scoate în evidenţă nuanţele vii ale lenjeriilor de pat. Lămpile emit mai multă lumină cu un consum mai mic de energie şi, datorită duratei de viaţă impresionante de 12.000 ore, nu vor necesita niciun fel de întreţinere o perioadă îndelungată de timp.
Eliberăm
potenţialul de vânzări