de iluminat optimă astfel încât magazinele noastre real,- să fie cât mai luminoase şi să ofere în acelaşi timp un mediu îmbietor pentru cumpărături, cu doar câteva elemente speciale – şi la cele mai mici costuri de operare posibile. Iluminatul LED de la Philips, o tehnologie pe care o folosim de la începutul acestui an în raioanele de fructe & legume, satisface toate aceste criterii.”
- Norbert Just, real,- FM-Service-Technikkonzeption
Metro Group, proprietarul lanţului real, a dorit să ofere clienţilor o experienţă spectaculoasă la cumpărături. Lumina urma să joace un rol important aici şi să creeze o ambianţă atractivă în interiorul magazinului. Philips a fost rugată să îmbunătățească iluminatul în supermarket în raioanele de fructe şi legume şi pe tejgheaua de flori alăturată.
Soluţia aleasă au fost lămpile StyliD Rose. Conceput special pentru iluminatul alimentelor proaspete, acest spot LED îmbunătăţeşte aspectul produselor. Când a fost testată în supermarketul real,- din Essen, lumina a fost primită cu entuziasm. Spectrul de lumină personalizat a evidenţiat culoarea merelor, a ardeilor graşi şi a celorlalte fructe şi legume, conferindu-le un aspect foarte apetisant.
După succesul acestui test, lămpile StyliD rose au fost instalate în raioanele de fructe, legume şi flori din multe alte magazine real,-. În momentul de faţă, au fost finalizate modernizările în 57 de magazine şi alte 70 îşi aşteaptă rândul. Iluminatul produselor a fost îmbunătăţit iar magazinul economiseşte electricitate datorită tehnologiei economice LED.
Durata de utilizare a modulelor de iluminat pentru alimente proaspete este de aproximativ 50.000 de ore de ardere. În consecinţă, sursele de lumină trebuie înlocuite la intervale de 10 ani, chiar dacă magazinul este deschis şase zile pe săptămână.