Punem
iluminatul şcolilor
la încercare
important să inspirăm bucuria de a învăţa elevilor, să îi motivăm şi să îi susţinem cu blândeţe. SchoolVision este un element foarte eficient în acest sens. Are un impact pozitiv atât asupra mediului educaţional cât şi asupra comportamentului de învăţare”.
- Irene Mold, Director al şcolii elementare Grafenwörth
Studiul original din Germania a revelat câteva rezultate surprinzătoare. S-a constatat că, prin intermediul anumitor scenarii de iluminat, atenţia şi concentrarea elevilor au crescut considerabil. În plus, viteza de citire a crescut cu 35% iar hiperactivitatea a scăzut cu până la 76%.
Pentru a afla dacă se pot obţine aceleaşi rezultate şi în Austria, autorităţile regionale au selectat trei şcoli pentru desfăşurarea proiectului pilot. Studiul de 6 luni a implicat 98 de elevi, din trei grupe de vârstă diferite. Investigaţiile au fost efectuate de departamentul de psihiatrie şi psihoterapie pentru copii şi adolescenţi de la Landesklinikum Donauregion din Tulln, conform unor proceduri demonstrate ştiinţific.
Rezultatele au fost impresionante. Constatările au confirmat rezultatele studiului desfăşurat în Germania, cu o variaţie uşoară a parametrilor individuali. S-a demonstrat că iluminatul dinamic reduce agitaţia elevilor, creşte concentrarea şi reduce numărul greşelilor. Totuşi, în cazul elevilor din Austria, a crescut gradul de înţelegere a lecturii şi nu viteza de citire. În ansamblul său, studiul a confirmat ideea că SchoolVision poate îmbunătăţi mediul de învăţare pentru copii.
SchoolVision este o soluţie de iluminat revoluţionară care permite schimbarea ambianţei luminoase din clasă printr-o simplă apăsare de buton. Atmosfera de învăţare poate fi configurată în funcţie de ocazie, ajutând copiii să fie activi sau să se calmeze în funcţie de momentul din zi.
Client
Parteneri de proiect
Sursă