Unice, create în funcție de cerințe sau ca să ajute clienții, elementele de iluminat devin un punct central de vânzare și pot face diferența între clădirile de birouri şi alte spații comerciale.
Unice, create în funcție de cerințe sau ca să ajute clienții, elementele de iluminat devin un punct central de vânzare și pot face diferența între clădirile de birouri şi alte spații comerciale.
Secretele iluminatului perfect
Lumina indirectă are un rol important în crearea atmosferei: atunci când e folosită corespunzător împreună cu alte tehnici de iluminat poate spori senzația dramatică dintr-un loc sau poate crea un mediu mai potrivit pentru conceptul magazinulu. Philips Lighting recomandă iluminatul și în spatele pereților și pe lângă piesele de mobilier pentru a crea o experiență de-a dreptul unică.
Lumina arhitecturală ajută în mod însemnat la atragerea cumpărătorilor în magazin și la crearea unui brand memorabil. Pentru a asigura o prezentare subtilă a brandului, Philips Color Kinetics oferă avantajul unei lumini albe statice cu setări ale nivelului variabil de iluminat. Corpurile de iluminat Philips Intelligent White combină becuri LED în culori reci, neutre și calde pentru a oferi o gamă de temperaturi pe care le poți ajusta și din care poți selecta cu precizie culoarea și intensitatea de lumină albă de care ai nevoie.
Lumina potrivită în relația cu clienții
Locul cel mai bun pentru a crea o legătură cu clienții prin activarea tuturor simțurilor precum și creșterea încrederii și loialității acestora este experiența din magazin. Totul se rezumă la entuziasm, personalizare și lifestyle. Recent, chiar și brandurile online își deschid magazine fizice pentru că acestea reprezintă un mare avantaj pentru reputația lor și modul în care comunică cu clientul. Este important să aducem cumpărătorul într-un spațiu primitor şi plăcut. Cercetările au demonstrat că un comerciant are la dispoziție cinci secunde să convingă potențialii clienți să intre în magazine. Vitrina magazinului reprezintă cartea de vizită a brandului.
Generatia Y, denumita generic si “Millenials”, se caracterizeaza printr-o dorinta accentuata de noi experiente in timpului procesul de cumparare, indetrimentul achizitiei de tip traditional “single channel”. Scopul final al achizitie trece dincolo de simpla posesiune materiala, fiind completat de experimentarea unui concept total diferit, creat pentru a realiza interactiuni intre client si beneficiar, intiparind astfel in subconstient amintiri legate de emotiile senzoriale inedite din timpul procesului de cumarare. Rolul iluminatului este influentat in mod direct de catre trendurile consumatorilor finali, lumina potrivită devenind rețeta perfectă a unei prezentări diferentiatoare pentru noua generatie de cumparatori."
Mirel Jarnea,
Philips Lighting Romania
Produsele în lumina perfectă
Rolul iluminatului este cel mai relevant în cazul retailerilor: proprietarii trebuie să se transforme în co-creatori să își facă produsele mai atractive și să se adapteze planurilor de iluminare. În industrii precum moda sau alimentele, fiecare detaliu este esențial, iar acest lucru conduce la diferențierea brandurilor și poziționarea lor în mintea consumatorului. Cum moda este o industrie dinamică, observăm o cerere din ce în ce mai mare de la spații cu temă specifică la spații multifuncționale.
Experiența perfectă în lumina potrivită