În magazine, primul pas către atragerea clienților începe cu modul în care scoți în evidență produsele din vitrină cu ajutorul luminilor. Astfel, lumina trebuie să cadă direct pe produsele pe care vrei să le promovezi și poți chiar să folosești iluminatul dinamic ca să modifici intensitatea sau culoarea luminilor.
Odată ce clienții intră în magazin, există câteva moduri în care iluminatul te ajută să le oferi o experiență de shopping unică. Iată câteva sfaturi utile:
● Un mod eficient prin care poți să atragi atenția către produse este să folosești surse de iluminat direct, care să accentueze anumite detalii din magazin sau chiar produse. Totodată, intensitatea luminii ar trebui să fie mai puternică pe acele produse pe care dorești să le scoți în evidență
● Pentru o atmosferă mai plăcută poți să folosești lumini cu diferite temperaturi de culoare, de la cele calde, ambientale, în tonuri de galben-portocaliu, și până la lumina rece, în tonuri de albastru.
● Instalează panouri luminoase cu LED, de tipul celor Kvadrat Soft Cells, pe pereții magazinului astfel încât să creezi efecte vizuale uimitoare pentru clienți și un spațiu interior ieșit din comun. Aceste panouri pot fi controlate cu ușurință de pe tabletă sau de pe smartphone și poți să afișezi chiar și mici filmulețe prin care clienții să rețină mai ușor identitatea brand-ului.