Dacă ar fi să facem o clasificare a principalelor trei elemente care influențează decizia de cumpărare a clientului, probabil că lista ar fi următoarea: prețul, aspectul produsului, calitatea și prospețimea lui. Cu cât aceste caracteristici se apropie mai mult de nevoile cumpărătorului, cu atât mai repede se vor goli rafturile cu alimente din magazinul tău.
Probabil știi deja că în ziua de astăzi nu este suficient să ai produse bune dacă nu reușești să le pui în evidență calitățile, iar una dintre metodele prin care poți face asta este să alegi inteligent sursele de iluminat din magazinul tău care:
- Conferă produselor un aspect apetisant, punând în evidență culorile și texturile;
- Dau magazinului o atmosferă aerisită, în care clienții se simt în siguranță să cumpere produsele prin lumina albă, curată şi puternică;
- Satisfac toate standardele de lucru pentru personal, oferind o lumină care nu obosește, ci oferă un ambient relaxant și plăcut;
- Sporesc vizibilitatea produselor și le pun calitățile în evidență.
Și, nu în ultimul rând, păstrează prospețimea alimentelor, un lucru esențial mai ales în magazinele alimentare ce comercializează fructe, legume, mezeluri sau produse lactate.