Vitrina unui magazin de bijuterii este locul în care brandul este introdus trecătorilor și o punte de atracție a acestora în interior pentru a descoperi mai multe obiecte interesante. Arhitectura, designul și luminile captează atenția eventualilor clienți, iar vitrina este spațiul cu cel mai mare potențial, care trebuie planificat cu atenție, astfel încât să prezinte cele mai atrăgătoare obiecte.
Într-o industrie efervescentă, care adoptă schimbările cu ușurință, cum este cea a retailului de lux, nu este ușor să ieși în evidență, dar cu ajutorul unei echipe de specialiști care să te sfătuiască în ceea ce privește sistemul de iluminat, decorul și designul, vei reuși să captezi atenția oricui prin simplitate și prin delicatețea conceptului.
Pentru o experiență pozitivă a clientului în magazin, asigură-te că există armonie în conceptul de design interior, iar luminile completează firesc decorul, în timp ce bijuteriile sunt piesa centrală a spațiului, fiind expuse cu grijă.
O lumină strălucitoare și foarte intensă nu este neapărat cea mai înțeleaptă decizie când vine vorba de evidențierea unor casete cu bijuterii. Detaliul de care trebuie să ții cont în alegerea intensității luminii este suprafața pe care sunt așezate bijuteriile.
Dacă bijuteriile sunt expuse pe o suprafață lucioasă, care reflectă lumina, o sursă de lumină prea intensă va avea un efect invers decât cel pe care ți-l dorești, iar clienții vor fi orbiți, la propriu, și nu de frumusețea bijuteriilor.
Culoarea luminii este foarte importantă în amenajarea unui magazin de bijuterii, pentru că aceasta are un efect semnificativ asupra pieselor expuse. De exemplu, în timp ce un anumit tip de lumină (caldă sau rece) pune în evidență mai bine platina sau diamantele, alt efect va avea același tip de lumină asupra pietrelor colorate din montura inelelor și asupra brățărilor delicate din aur roz.
Citește și Cum folosim lumina albă ajustabilă pentru a crește confortul și productivitatea la locul de muncă