Ajutăm
valorile de marcă
să strălucească

Reprezentanţa Laurèl, Munchen, Germania
 

Aflaţi cum reuşeşte Laurèl să folosească proiectarea sistemelor de iluminat de interior pentru a transmite un mesaj de marcă unic.
Produse expuse cu sistemul de iluminat pentru exterior la reprezentanţa Laurèl, iluminate cu lămpi pentru magazine de la Philips

Sloganul nostru „Vedeţi, Simţiţi, Iubiţi”

reprezintă un mesaj clar: moda pentru noi înseamnă mai mult decât design şi calitate. Este emoţie pură. Acest lucru se reflectă perfect în panourile textile luminoase de excepţie incluse în noul nostru concept de magazin”.

 

- Evelyn Lagoyannis, Şefa Departamentului Visual Merchandising & Store Design la Laurèl

Textile luminoase cu Kvadrat Soft Cells - Iluminat inovator pentru magazine
Magazinul Eataly iluminat cu sisteme de iluminat pentru magazine de la Philips

Provocarea de la client


Laurèl din Munich este un magazin cu spirit. Fiind reprezentanţa unei mărci de vestimentaţie cu renume internaţional, magazinul trebuia să aplice filozofia Laurèl: „Vedeţi, Simţiţi, Iubiţi”. Oare putea crea lumina ambianţa potrivită care să stârnească emoţiile şi să ofere clienţilor o experienţă antrenantă în magazin?
Exteriorul reprezentanţei Laurèl iluminat frumos cu sisteme de iluminat de la Philips

Iluminatul potrivit

 

Transpunerea viziunii mărcii în viaţa reală a magazinului necesita un design de interior inovator şi un iluminat artistic. Mobilierul vintage asigura o atmosferă caldă, relaxată, contrabalansată de caracteristici mai reci precum ferestrele industriale, oţelul şi sticla. Tema naturii a fost introdusă cu ajutorul unei „grădini verticale”; o construcţie specială cu plante care cresc dintr-un perete iluminat.

 

Cele două etaje ale magazinului au fost conectate vizual cu suprafeţe luminoase vaste de la Philips formate din Kvadrat soft cells. Acest panou textil inovator generează ecrane de lumină dinamică, controlate pe computer. Efectele vizuale rezultate creează o ambianţă unică, atrăgătoare, păstrând şi culoarea mărcii, mov, care defilează prin magazin.

 

Panourile, datorită învelişului textil, absorb excesul de sunete, eliminând toate ecourile deranjante. Noile lumini au conferit magazinului nu doar o putere de atracţie uimitoare, ele au facilitat o atmosferă mai primitoare şi mai plăcută pentru cumpărători. Noul proiect de iluminat interior exprimă perfect spiritul Laurèl, urmând să fie recreat şi în alte magazine din Germania.

 

„Suntem extaziaţi” afirmă Evelyn Lagoyannis, Şefa Departamentului Visual Merchandising & Store Design la Laurèl. „Panourile textile luminoase completează în mod uimitor arhitectura magazinului nostru şi creează un efect decorativ cu adevărat unic. Ni se potriveşte perfect."

suprafeţe luminoase mari

Pereţi care strălucesc cu culoare şi lumină

 

Vizualizare produs

Cazuri similare