Un aspect nou pentru o

franşiză faimoasă

Carrefour,
Santiago de Compostela, Spania


Aflaţi cum a adus grupul Carrefour iluminatul natural într-un hipermarket fără ferestre, cu ajutorul iluminatului inteligent pentru supermarketuri.
Supermarketul Carrefour Santiago iluminat cu o combinaţie de tehnologie LED şi sisteme de comandă inteligente

Dacă luminile
sunt setate la 100%,

se obţine o lumină foarte asemănătoare cu lumina naturală”.
Iluminatul pentru modă corect la Carrefour Santiago atrage clienţii
Cumpărătorii apreciază vizual carnea şi peştele pentru a decide dacă este proaspătă la Carrefour Santiago

Provocarea de la client

 

Carrefour, cel mai mare magazin de consum din Europa, urma să deschidă un nou hipermarket în nord-vestul Spaniei. Neexistând nicio sursă de lumină naturală în clădire, compania avea nevoie de o soluţie care să creeze un mediu natural pentru cumpărături. Putea oare Philips să ajute Carrefour să obţină nivelurile adecvate de lumină şi să îşi atingă obiectivele de sustenabilitate?

Iluminatul potrivit 


Cu peste 9.500 de magazine deschise în peste 32 de ţări, Carrefour se poate lăuda că ştie câte ceva despre cumpărături. Compania, fondată în 1959, a devenit unul dintre cele mai mari magazine de consum din Europa şi al doilea ca mărime din lume. Când a deschis un nou hipermarket în Santiago de Compostela, iluminatul a fost o provocare majoră deoarece locaţia nu avea nicio sursă de lumină naturală. În conformitate cu strategia de sustenabilitate a companiei, era nevoie de o soluţie de iluminat puternică dar şi eficientă energetic.

 

Răspunsul a fost un sistem LED. Pentru iluminatul general, s-au folosit corpuri Maxos LED care au adus lumina cu aspect natural pe culoare. Strălucirea proaspătă, albă creează o atmosferă tonifiantă pentru clienţi fără efecte de orbire neplăcute. Corpurile Ecostyle LED au fost folosite pentru iluminatul de accent, evidenţiind calitatea mărfurilor cu o redare excelentă a culorii. Aceste două tipuri de corpuri de iluminat economisesc energie în proporţie de 55%, respectiv 50% – o schimbare semnificativă pentru un magazin de asemenea dimensiuni.

 

În răcitoare şi vitrinele frigorifice, au fost montate tuburi Master LED SA care conferă produselor o strălucire albă tentantă şi asigură economii de energie de 60%. Practic nu emană deloc căldură, ceea ce înseamnă că unităţile de răcire îşi menţin temperatura necesară fără consum suplimentar de curent, costurile fiind astfel reduse şi mai mult. Controlul tuturor sistemelor de iluminat se realizează cu Dynalite de la Philips în combinaţie cu reţeaua DyNet. Aceste sistem de control permite utilizarea setărilor de lumină pre-programate, cu funcţii de tip „setează şi uită de griji”.

 

Noul sistem de iluminat 100% LED consumă cu 60% mai puţină energie comparativ cu sistemele de iluminat standard din Carrefour. Se preconizează că emisiile de C02 vor fi astfel reduse cu valoarea impresionantă de 96 tone anual.

  • Maxos LED
    Maxos LED
    Clienţii din sectoarele industrial şi comercial caută soluţii pentru iluminatul general la un preţ corect, care să îndeplinească totodată normele relevante privitoare la aplicaţiil...

Conferim  
farmec instantaneu

Echipa

Carrefour S.A. - Hipermarketul Carrefour Santiago

Client

José Francisco Moyá

Director tehnic

Juan Carlos Monteagudo

Consultant Philips

Cazuri similare