Indoor positioning 

pentru un customer service de calitate la
Carrefour

Carrefour
Lille, Franta


Gigantul francez Carrefour foloseşte un sistem inovator de poziţionare interioară pentru a transforma experienţa cumpărăturilor din magazinele sale.

Lucrăm împreună cu Philips
pentru a spori eficiența energetică

și a reduce emisiile de CO2, şi am dorit să testăm un nou serviciu în magazinul Carrefour din Lille. Este vorba despre o soluție care înseamnă mai mult decît  iluminat. Ne-am concentrat pe localizarea promoţiilor pentru clienţi”.

 

-  Céline Martin, Manager Inovaţii Carrefour

carrefour-lille-3

Provocarea clientului


Fondat în 1959, gigantul francez Carrefour are acum prezenţă la nivel global, cu operaţiuni în 10.800 de magazine din 33 de ţări.


Având în permanenţă în centrul atenţiei satisfacţia clienţilor, Carrefour a efectuat un studiu de cercetare asupra nevoilor cumpărătorilor, pentru a afla mai multe despre experienţele acestora în cadrul magazinelor. Studiul a evidenţiat dorinţa clienţilor de a găsi produsele cu mai multă uşurinţă. Localizarea articolelor nu pare a fi o problemă deosebită într-un magazin ce are la vânzare 200 de articole, însă poate deveni destul de dificilă într-o unitate de mari dimensiuni, care oferă mii de articole.


carrefour

Iluminatul potrivit


Carrefour a instalat un sistem de iluminat inteligent cu LED de la Philips, echipat cu sistem de poziţionare, atunci când şi-a renovat hipermarketul prezent în mall-ul Euralille din Lille – declarat în anul 2015 unul dintre cele 10 mall-uri de top din Europa. Sistemul permite clienţilor să găsească produsele la promoţie din magazinul prin folosirea unei aplicaţii speciale de pe smartphone.


„Principalul beneficiu oferit de această nouă aplicaţie constă în crearea unei liste cu produsele aflate în promoţie. Iar atunci când ajunge la magazin, cumpărătorul poate localiza toate produsele pe care dorește să le achiziționeze”, a declarat Martin.

Datorită eficienţei sale energetice, sistemul inteligent Philips LED a fost alegere firească pentru Carrefour, companie ataşată ideii de sustenabilitate. Carrefour a anunţat intenţia de a-şi reduce consumul total de energie cu 30% şi emisiile de CO2 cu 40% până în 2020. Sistemele Philips ajută la îndeplinirea acestui obiectiv, reducând consumul de energie cu 50% în comparaţie cu sistemul anterior.


Dincolo de eficienţa energetică şi iluminatul excelent, sistemul Philips oferă un mod inovator pentru Carrefour de a promova relaţii mai bune cu clienţii în magazinele sale. Sistemul este flexibil şi sustenabil, permiţând companiei Carrefour să ofere servicii suplimentare, pe măsură ce învaţă din experienţa de la Lille.


Transformarea experientelor
de cumparat in Lille

Echipa

Carrefour

Client

IBA

Partener

Related cases