Branduri

Iluminat în parcările

auto de dimensiuni mici

ABT Car parking - Level 4

Pasul 4: Imaginaţi-vă clientul

 

Interesele, preocupările şi cum să reacţionaţi

 

 

 

Currency

Provocare

Clienţii care sunt reticenţi să investească şi se concentrează pe preţ şi pe recuperarea investiţiei.

 

Soluţie
Soluţie

Concentraţi-vă pe numere. Folosiţi costul total de deţinere pentru a prezenta amortizarea şi reducerea consumului de energie.

 

 

 

Even light distribution

Provocare

Clienţii sensibili la un iluminat mai bun – pentru parcările auto, iluminatul trebuie să vină în sprijinul siguranţei printr-o uniformitate satisfăcătoare care să permită recunoaşterea facială şi vizibilitatea benzilor şi marcajelor. Corpurile de iluminat trebuie să fie rezistente la praf şi umiditate.

 

Soluţie

Scoateţi în evidenţă caracteristicile de înaltă calitate ale corpurilor de iluminat cu LED Philips (anti orbire, CRI ridicat, impermeabilitate etc.), precum şi faptul că planurile de iluminat sugerate au fost create de experţi în domeniul aplicaţiilor de iluminat.
Luminaire on

Provocare

Clienţii care se tem de inovaţie, care nu sunt siguri în ce constă noua tehnologie si dacă aceasta are longevitate. 

 

Soluţie
Soluţie

Explicaţi faptul că iluminatul cu LED şi sistemele de comandă sunt deja o tehnologie verificată în practică. Puneţi accentul pe garanţie, întreţinere şi imaginea mărcii.

 

LED luminaire

Provocare

Clienţii avizi de tehnologie nouă şi noutăţi, orientaţi spre soluţii durabile. 

 

Soluţie
Soluţie

Pachetele de aplicare combină corpurile de iluminat cu LED de înaltă calitate cu cea mai recentă tehnologie a senzorilor într-o soluţie specifică pentru spaţii specifice.

 

 

 

 

     

Pasul 5: Arătaţi diferenţa

 

Anteriorul           Următorul